kolos-publikacia - page 15

|
14
ROZHOVOR S KONATEĽOM
V čom sa spoločnosť KOLOS odlišuje od konkurentov?
Myslím si, že našou hlavnou výhodou je maximálna flexibilita a úprimný zámer ponúknuť klientovi najop-
timálnejšie riešenie. Preto sa začiatok každej spolupráce nesie v duchu vypočutia si klienta, identifikácie
jeho očakávaní a doplňujúcich otázok. Až potom mu prinášame riešenia na mieru. Tým, že dlhodobo
spolupracujeme s celou škálou rôznych dodávateľov, vieme vždy ponúknuť množstvo riešení a objasniť
všetky pozitíva a negatíva každého z nich. Veľkú výhodu vidím v komplexnom rozsahu našich služieb.
Čo si máme pod tým predstaviť?
Vysvetlím to na konkrétnom prípade. Klient má zámer osloviť potencionálnych zákazníkov s ponukou
svojich služieb. Po dôkladnom preskúmaní jeho produktu mu navrhneme obsah oslovenia, komunikač-
ných kanálov a tiež cieľovej skupiny. V praxi to znamená, že mu vieme navrhnúť obsahový a grafický
návrh direct mailu/letáku, spôsob vyhotovenia (papier, obálky a pod.), spôsob distribúcie (adresné zásiel-
ky, neadresná distribúcia) a aj databázu konkrétnych adresátov v zmysle zadaných kritérií výberu resp.
lokality pre ich distribúciu. Zároveň mu vieme ponúknuť služby call centra. To vie klient využiť napr. pri
direct mailoch.
Aké nové služby ste začali v ostatnom období svojim klientom ponúkať?
Novinkou je prémiová kuriérska služba. Ide o kuriérske doručenie resp. stretnutie sa s klientom s dopln-
kovými nadštandardnými službami. V určitom zmysle ide o dokončenie obchodného prípadu spojené
s overením totožnosti, zoskenovaním časti občianskeho preukazu, podpísaním zmlúv a pod. Kuriér
v rámci tejto služby nie je len klasickým kuriérom, ale „obchodníkom“, ktorý formálne dokončuje už pred-
tým dohodnutý obchod alebo činnosť napr. prostredníctvom call centra, ktorého služby tiež poskytujeme.
V rámci stretnutia môže ísť napr. aj o dodatočné vysvetlenie parametrov produktu, úhradu platieb cez
POS terminál, ale samozrejme aj o odovzdanie tovaru, prípadne zložitých alebo citlivých dokumentov,
ktoré sa musia po určitom úkone vrátiť odosielateľovi.
Ako vidíte ďalšiu perspektívu poštových služieb?
My sa na poštové služby pozeráme ako na jednu zo súčastí komunikácie. Berieme ich ako jeden zo spô-
sobov, ako odovzdať informáciu od nášho klienta k jeho zákazníkom. Dôležitá je pritom efektívnosť dané-
ho kanálu resp. v niektorých prípadoch aj legislatívne podmienky či určité historické nastavenia. Zároveň
sa prispôsobujeme elektronizácii trhu tým, že prinášame na trh inovácie aj v tejto oblasti, napr. e-billing.
Ing. Peter Prištic
1...,5,6,7,8,9,10,11,12,13,14 16
Powered by FlippingBook